Originell, på något vis.

Denna växt tycker jag är så speciell, jag fick den för ca 4 år sedan och den har alltid varit lika fin, så enkel och orginell på något vis. Jag vet fortfarande inte vad den heter, har heller aldrig sett den i någon blomsterbutik.
 
1 Katja:

skriven

finns det nåra skott så är jag intresserad ;)

Svar: Det ska vi säkert kunna ordna :)
Emelie Ragnarsson

3 Sofia/ Kreativ inredning:

skriven

Tack för din kommentar Emelie, kul att jag kunde bidra med lite inspiration! Underbar och annrolunda växt, vore kul att veta vad dn heter! Ha en skön helg- och lycka till med nya bloggen!

Svar: Hej Hej, tack så mycket! Jag var faktiskt nere hos en blomsterhandlare tidigare idag, det är tydligen en elefantblomma och den var vanlig förr i tiden men hon har heller aldrig sett den i någon butik!
Emelie Ragnarsson

2 Caj

skriven

Om ni kommer till Malmo kan du inte ta med ett skooooott???